A deceased Sicilian father has one last outrageous mission in store for his son – to spread his ashes in the lemon groves of Sicily. With the hopes of fulfilling his fathers last wishes, he embarks on the journey of a lifetime. A journey that encompass many wonders, reuniting two feuding families, while also leading him down the path of discovery to the heart and soul of his true self.