Wang suffers a worksite accident and is anxious about repatriation. Unable to sleep, Wang starts frequenting a dreamy cybercafé in the dead of the night. Hoping to look for some form of human connection in this foreign land he feels alienated from, Wang forms a virtual friendship with a mysterious gamer that takes a sinister turn.