Alice (Andra Guţi) is an adopted teenager who has a strained relationship with her adoptive mother, (Bogdana Mihaela Sîrbu). One day, during a heated discussion with Bogdana, Alice confesses that she is pregnant and that she wants to keep the baby. The confession has a powerful effect on Bogdana, as she has unsuccessfully tried to get pregnant in the past.