The love Lena (16) feels for brother Noah is more than sisterly love. To distract herself, she encourages Noah's friend Enis. But she is so obsessed with her brother that she cannot curb her feelings. She starts daydreaming, living more in a fantasy world than in real life. She finally brings herself to confess to Noah. He is shocked and repels her. Lena embarks on a journey into the unknown.