In the beginning of the '90s, Yugoslavian Government cancelled the autonomy of Kosovo, dissolved its Parliament and closed down the National Television. Whole institutional life was reorganized by new authorities, while the majority of citizens responded with peaceful demonstrations. During this evil time, Fadili who is working as an archivist has to choose between two options, being aware that both of them are wrong. In this way, he involuntarily and unwillingly, 'swallows' the shame, endures the pressure coming from all sides and deals with the bad reputation for just one reason: to provide welfare for his family.