Neon Heart is a story about three people chasing life and each other. Laura is on her way to a porn film casting. Niklas is trying to take care of two men with Down’s Syndrome, and Frederik is out to gain respect as a hooligan. In glimpses and fragments of past and present, we follow the three characters on a journey full of taboos and desires. With a cast of mainly non-actors in authentic environments, Neon Heart confronts its audience with a world we would rather not look at.