Martin, coach of the French team of mentally deficient basketball players, is at the foot of the wall. In preparation for the Paralympic Games, his best players have just dropped him. Refusing to lose the grant that is vital to his federation, he decides to cheat to participate at any cost in the competition. He completed his squad with valid players, including Stan and Pippo, two idle thirty. Even Julia, the psychologist of the federation, does not notice the trickery. While flying to Sydney, Martin is far from imagining the explosive mixture he has just created.