Just out of high school, Lavinia, Carla and Danila leave for a yachting holiday. Accompanied only by a skipper, the three of them sail along the Croatian coast at the start of a new stage in their lives. Full of dreams, free and laid-back, they are unaware that sharing everything on the social media is about to transform their holiday into a brutal rite of passage to adulthood in which nothing, especially their friendship, will ever be the same again.