A young girl is getting ready to welcome a client at her apartment. The man, transposition of Don Quixote in a 90s Milan, following a precise ritual, devotes himself to the maniacal cleaning of four rooms. The girl, personification of Dulcinea, eats, reads, paints her nails and smokes. She dresses up and gets undress as if Don Quixote was not there and as if there was no relationship between them. The client, following a pathological scheme, steals some girl’s objects, putting them in plastic bags and then inside a small briefcase. Sometimes the objects being fetishized are destroyed like victims of maniacal bursts. This mechanism leads to the repetition of a celibate and solitary rite.