The former star of a short-lived television sitcom, Fabien, drinks too much to remember everything he does and not much surprises him anymore. When his path crosses Yoni’s, he is not surprised to discover, in the wake of this young, tearful, military man, the head of yet another young man, beautiful like a dream, a memory, a reproach.