After losing her job as a hostess aboard a ship, Sanja finds herself stranded, with nowhere to go but home. Returning to her small coastal hometown in Montenegro, she discovers the shipyard has filed for bankruptcy, leaving many people out of work. Boats covered with tarpaulin are scattered around the forgotten landscape, set aside for better days. A storm comes, and one life is lost, while Luka waits for the night in the woods, a night in which everything could change.