Mario, a man without much ambition, except for love, is back to square one after his wife left home. He now must raise on his own his two daughters going through their adolescent years while going through some sort of a teenage crisis of his own. Frida, 14-years old, blames her father for their mother’s absence and she develops ambivalent feelings towards her new girlfriend. Niki, 17-years old, will soon leave home. Until then, she lives the good life. Mario can’t help but lose the women he loves. Yet they must all agree to let one another go. Can accepting to lose someone eventually lead to finding oneself?