Joy is a young Nigerian woman caught in the vicious cycle of sex trafficking. She works the streets to pay off debts to her exploiter Madame, while supporting her family in Nigeria and hoping for a better life for her little daughter in Vienna. Joy struggles to understand her role in this merciless system of exploitation when she is instructed by Madame to supervise Precious, a teenage girl fresh from Nigeria who is not ready to accept her fate.