A long love story, seen through the memories of one young couple: recollections altered by moods, their different perspectives, and time itself. The journey through the years of two individuals, united, divided, happy, unhappy, deeply in love, or in love with others, in a single stream of emotions and shades of feeling. Over the course of the film, he learns that love can indeed last, while she learns to live with nostalgia. Their memories, as well, change over time: fading or else bursting with happiness, in a present that fast slips away, becoming memories.