Four 40-something friends are haunted by the violent past of a divided Cyprus. Temel wants desperately to speak about the crimes of vengeance he committed as a teenager. He would like to confess about the bodies buried in the muddy patch of a dried-up salt lake, but fear holds him back from even going there. Ali participates in Temel's UN projects aimed at defusing tension between Cyprus' Greek and Turkish communities....