It is winter in Damascus (Syria). Sana is leaving alone with her son (8 years old), her husband is working in Saudi Arabia. There is no more gas to cook neither to warm the house. Sana takes a day off to find a gas cylinder. From then begins a trip in the surroundings of Damas where she is going to be brutally confronted to the war effects.