Four seasons, four stories: for Andrea, Peppeddu, Macangiu and Isten it's the first time they've seen the sea with their own eyes; Michele makes love for the first time with Solveig, a very young French girl who goes to the hang-gliding club; Ziu Predu meets his daughter Francesca, nun in a Carmela convent for many years; Giorgio celebrates his relative's marriage...