34-year-old Alice’s recent success in the literary world is upset by disturbing feelings of anxiety. Invasive images of sexual abuse haunt her and panic attacks intensify, leaving her stripped of all confidence and desire for human contact. In the building across the street, 17-year-old Ziv lives with his parents. He’s a talented young man who dreams of being a professional musician. When leaving for the army the demands of adulthood fall hard on him, he will be left sad and vulnerable, stripped of his dreams and innocence. A random call from neighbour Alice will allow him to meet the object of his teenage fantasies. The critical meeting of these two modern urbanites will produce both destruction and growth, violence and grace.