No stranger to interviewing some of the most controversial figures of the day, Errol Morris turns his lens on Steve Bannon, questioning him about his beliefs, current feelings about Trump, and films that shaped Bannon’s understanding of the world. Morris proposes that for those who disagree with Bannon, ignoring him is the most dangerous course of action.