When Pierre Hoffman integrates the prestigious College St Joseph, it finds among 3th 1 of strange behavior, a hostility diffuse, a deaf violence. Is it because their professor of French has just to throw by the window in full-course? Because they are a class pilot of gifted children and therefore harassed by other students? Because they have lost all hope in the future of the world?