Five young girls, equipped with musical instruments and a big desire for singing, leave from a small town in Tuscany to start a tour in the Far East. They dreamed of notoriety and found themselves in a war. The year is 1968 and the war is the real one: the Vietnam war. After fifty years “the Stars” tell us about their adventure among American soldiers, military bases lost in the jungle and Soul Music.