The film by Francesco Patierno is a striking historical and socio-anthropological portrait of the Campania’s regional capital and of the organized crime that afflicts it. The result of months of research among the treasures of Rai Teche archives, their the surprising period films, many of which unpublished, find a visceral link in the music and in the original songs written by Meg.