Maia, called Zen, a rowdy yet solitary 16-year-old tomboy lives in a small village on top of the rough and beautiful Italian Apennines. She’s the only girl of the local ice hockey- team and she is constantly bullied by her teammates for her masculine attitude. When Vanessa, the beautiful and dazed girlfriend of the team captain, runs away from home and hide in Maia's family lodge, Maia feels free to open up for the first time. Led by the need to break away from the roles that the small community forced them to play, Maia and Vanessa embarks on a journey of self-discovery, exploring their inner desires and trying to understand their identity.