In Norway on 22 July 2011, right-wing terrorist Anders Behring Breivik murdered 77 young people attending a Labour Party Youth Camp on Utøya Island outside of Oslo. A three-part story. About the survivors of the attacks, the political leadership of Norway, and the lawyers involved.