A different zombie film. Two young women, Vivi and Eva, flee the confines of the Weimar zombie-free community. Their journey takes them into a lush and beautiful apocalypse: in the absence of humans, nature has taken over. Finally realizing that the fight against the undead may not be theirs, a new understanding emerges. Female written, directed, shot and produced.