Three longtime friends, Tazo, Guram, and Trulaila, accidentally reunite in Tbilisi, Georgia, after years apart. Life has not been easy; one is newly released from prison, another is a struggling street painter, and the third is an actor and womanizer. The only things they have in common are fading memories of the good old days and a dissatisfaction with their present circumstances. Luckless so far, they decide upon an adventure with the potential of changing their trajectories.