Lea has no meaning to attend summer camp with the giggling girls of her class. Rather, she wants to join in with the boys gang of the village, but Lea should be introduced only if she have proven not to be afraid. This does not mean just the beginning of exciting experiences and unexpected friendship, but also of the discovery of adult secrets.