The music is the secret of Mathieu Malinski, a subject about which he dare not speak in its suburb where it lagging behind with his friends. While a small burglaries that he made with the latter leads to the doors of the prison, Pierre Geitner, Director of the National Conservatory of Music in fate in exchange for hours of general interest. But Pierre has a any other idea in mind.