October 1990, the communist regime in Albania is trying to hold on to power. A European delegation comes to Tirana to monitor the government’s implementation of reforms – a major prerequisite for Albania to be admitted into the OSCE. Leo is secretly taken out of a remote prison and brought to the capital. He has been a political prisoner for 15 years. Now he has become extremely valuable to the government. The European delegation is headed by an old schoolmate of Leo’s. His task is to check on human rights progress in Albania. Leo could convince him that everything’s fine. But nothing goes as planned.