The Bra follows train driver Nurlan (Miki Manojlović) who is heading to Baku for the last time before retirement. Accidentally, on its way around the city, his train snags a blue bra of a washing line. Suffering from loneliness, Nurlan decides to embark to the biggest adventure of his life, to find the owner of this piece of underwear. He leaves his village, rents a room in Baku and starts knocking the doors along the train track. Nurlan must become creative and spontaneous to finalize his quest and convince every woman he meets to try on the mysterious bra.