He is 30 and just got out of jail after 12 years of detention. She is almost 24 and has a simple life away from the city. One day, he comes to her and she let him stay with her. That's complicated when your older brother needs to get back to a normal life. Between tenderness and bursts of laughter, his anger is sometimes out of control. However, she wants to help him. As for him, he wants to meet with his sister again.