Alex is a girl with a strong personality. She’s very close to her best friend Abraham, a shy, insecure boy as a consequence of his complex relationship with his parents. Everything changes when Abraham’s father dies in a bizarre accident. From this moment on, Alex will be thrust into a mind-bending trip where the line between reality and nightmares will start to start to blur.