Driss and Zahra leave their fisherman's village to take their six-year-old son, Ayoub, to the emergency room of the Casablanca's public hospital. There they meet Driss' brother, Houcine, with whom they have been in conflict for years. The doctor diagnoses a brain problem requiring immediate action. This is the starting point of a painful journey exhausting each one. Are they ready to do everything to save Ayoub’s life?