Over recent years, the young spanish dancer and choreographer Rocio Molina has become the new shining star of Flamenco and modern dance, using public improvisations called impulsos to create choreographies. After having won the heart of both classical and new audiences, she’s now facing the biggest challenge of her career: the creation of a new show at the Chaillot National Theatre in Paris, highlight of their 2016/2017 season.