Elisa, a spirited and passionate teenager, wants to enjoy the summer of her 17 years on the steep slopes of the Vercors where she grew up. But her mother leaves the house and leaves her alone with her father to look after her disabled sister. An increasingly heavy responsibility that makes it switch from love to hatred, to lose ground.