Michael Suter is a lonely guy, constantly in motion, escaping his true self. During the day, he travels through Switzerland, creating new identities and incognito evaluating the quality of customer service in shops and hotel rooms, while at night, he is secretly observing the life of another lonely person: Anna, a rebel woman struggling with complicated grief. But this fragile balance is soon destroyed, when Anna finds out about Suter’s dark secret.