Wanda, 49-year-old atheist feminist from Vienna, faces her worst nightmare when her teenage daughter Nina announces that she has converted to Islam, is going to wear a headscarf and from now on should be called Fatima. Mother’s world is turned upside down. To top it all off, Wanda’s ex-husband becomes a father again, which only makes her wishing for the good old times to come back when her only problems were her daughter ditching school and smoking pot.