A rural area is witness to the success of Abel and Nora. He’s a politician committed to fighting for the disadvantaged and he just made history. She’s his wife and the keeper of a secret that could change everything. Their promise of a new life is curtailed by the appearance of Victor, a disgraced senior official, as well as two old friends from a time they’d rather lay to rest. Everyone thinks they’ve got control of the situation, but nothing is as it seems and each revelation opens the door to a new set of questions. Life, love, pain, death, ambition and redemption mix together over three days and nothing will ever be the same for any of them ever again.