Adela and her mother, Concha, live in a shantytown in the outskirts of the city. One day, fed up of the misery imposed by her husband, Concha decides to risk everything, stealing a large sum of money to run away with Adela. But they are discovered and, during the pursuit, Concha runs her husband over. A fable of crossing lives where the full power, harshness and hope of love, chance and death are always present.