To Verderonne, a small village of the l'Oise, It is the first day of the summer and Claire Darling wakes up persuaded to live her last day - She then decides to empty her house and is selling out everything without distinction, Tiffany lamps to the pendulum of collection. The objects both loved the echo of its tragic life and flamboyant. This last crazy fact return Mary, her daughter, that she has not seen for 20 years.