Young couple Marc and Rebeca travel to an old country house that used to belong to their family: once there, they will write the shared history of their roots, creating a huge family tree that harbours relationships of love, heartbreak, sex, madness, jealousy and infidelity… and under which also lies a history laden with secrets.