While there are more than 3,000 wine growers in France, less than 3 percent of them are working in bio, biodynamic or natural methods of wine production. For ethical reasons, this relatively small community of wine growers has chosen environmentally friendly farming practices aimed at finding the natural expression of “terroir” – the full breadth of land, geography and climate – and the living character of the wine.