It is the history of a ball. A grand ball. Each summer, more than two thousand people tributary of the whole of Europe in a corner of French countryside. For 7 days and 8 nights, they dance again and again, lose the concept of time, braving their toil and their body. It rotates, laugh, it spin round, it cries, it sings. And the life pulse.