Cotacachi, Ecuador. A small colony of elderly American expats retires here to escape the effects of the global economic crisis. The tale of their lives and relationships provides the portrait of an exiled micro-community, a community hurt and traumatized, by the betrayal of the American Dream. They're looking for security, prosperity, well-being and - above all - new meanings for their own existence.