Gabriele is a divorced father, all his attention and focus concentrated on his daughter Sofia. One day, Mara, an independent photographer who dislikes children erupts into his life. Overwhelmed by passion, Gabriele denies that Sofia even exists. But lies have a habit of tripping you up...