Bari, today. Toni and Vito are very different from each other and brothers-in-law; they don't get on well. Tony is a worldly, easy-going forty-year-old, constantly on the go running his own small business and without a fixed routine. On the other hand Vito, who is married to Toni's sister, is a few years younger and has an ordinary job and lifestyle. While Vito and his wife Anna are at Toni's son's baptism, Vito's new car is stolen.