“Ten years after my last visit, I return to Cateri, Corsican village, cradle of the Salvatori family. I want to confront my father. I propose a duel in the sun, in the form of a chjami è rispondi, a Corsican joust, the outcome of which is very uncertain.” – Axel Salvatori‑Sinz.