December 1897, Paris. Edmond Rostand is not yet thirty but already two children and a lot of anxieties. He has not written anything for two years. In desperation, he offers the great Constant Coquelin a new play, a heroic comedy, in verse, for the holidays. Only concern: it is not written yet.