On the barren plains of Syrian country side, 30 years old commander Aryan leads her battalion of women as they fight ISIS. For her, the armed struggle is the only path to emancipation from a deeply patriarchal society. At her side we liberate the city of Kobane and discover the reality of life at the frontline... Hit by 5 bullets, Aryan will experience on her own skin the cost of war. Her struggle gets a new dimension as she's forced to redefine herself and her role in the fight for freedom.