Léo has tried everything to get David and Max, his oldest sons, to make up. He even invited them to his 70th birthday without letting either of them know that the other would be there. But what a disaster that turned out to be! He’s given up. Léo was a travelling salesman, often on the road. He believes that he’d raised his three sons to respect family values and feels unjustly rewarded for his efforts.